Yazın İlk Getirdikleri

Yaz İzmir' de tüm sıcaklığıyla sürüyor sayın okuyucum. Hatta bu aralar sıcak samimiyetini fazlasıyla artırdı, sayın Carrier' ı klima konusunda sık sık iyi dileklerle anıyoruz.  Yaz güzelliğiyle yoğun gündemi de beraberinde getirdi bizim aile için. İki yeğenim birden evleniyor bu yaz, hatta biri evlendi.

Düğünler bizim eve de tatlı telaş getirdi. Önce bir boya işimiz vardı, epey bir iş çıkardı. Biz de yaza tazelenerek girmek istedik, gelecek misafirler öncesi. Ardından benim yoğun iş gündemim, bayram boyunca proje dönemi yaşadık. Azalmayan yoğunlukta geçen günlerimizin ardından, evimizin bereketi misafirlerimiz düğüne katılmak üzere geldiler. Hele içlerinde bir küçük birey var ki çok tatlı. Evimizin neşesi oldu bir süre, evde bebek ağlaması duyulmayalı uzun bir süre olmuştu. İşe gittiğim günlerde eve dönmek için sabırsızlandım bir süre, eve dönüp onunla oyun oynamak tüm yorgunluğumu alıyordu. Geçmiş zaman kullanıyorum, çünkü bugün evlerine döndüler ailesiyle akıllı bıdığım. Selin henüz bir yaşında, eşimin yeğeni. Ben ilk doğduğundan bu yana ilk kez gördüm, şehirler uzak olunca. En çok sevdiğim huyu ki kesinkle doğru buluyorum, yakın teması sevmiyor. Birlikte oyun oynuyoruz, gülüyoruz eğleniyoruz hatta yanyana oturuyoruz. Ama yakın temasa tepki veriyor, anne babasından başka kimsenin kucağına gitmiyor. O kadar masum ve sevimli ki hayat umarım tüm değişkenliklerinde ibreyi mutluluktan yana gösterir tüm hayatı boyunca onun için. Biliyor musunuz şimdiden çok özledim onu, evin neşesi ve merkezi oldu bu kısa sürede.

Gelelim düğün olayına. Yeğenlerim sırayla evleniyor. Daha önceki yıllarda amca olarak bu kez de dayı olarak yaşadım bu duyguyu. Doğdukları günde çok mutlu olduğum yeğenlerimin gözlerindeki mutluluğu görmek beni çok sevindiriyor. Küçük kızım ne zaman büyüdün de evlendin, ne ara geçti bunca zaman. Bebekken ne çok ağlardın, hala kulaklarımda ağlaman. Yine ağlamana şahit oldum evden çıkarken, yarı mutluluktan yarı evden ayrılmanın hüznüyle ağlıyordun zeytinim. Bu kez beni de ağlattın. Sen de hep mutlu ol ömrün boyunca, tıpkı bu günlerdeki gibi hep mutlulukla bakın birbirinize, sevgiyle. Sevgiyle yetiştirin ileride doğacak çocuklarınızı, sevgiyle bakmasını öğretin çocuklarınıza. Kin, nefret olmasın yuvanızda, saygıyı eksik etmeyin birbirinize karşı. 

Şimdi tatil planlama zamanı, zira çok yorulduk. Bu seneki tatil planımızın ana teması birbirimizle çok ve verimli zaman geçirmek olacak. Zira çocuklar çabuk büyüyorlar ve yuvadan çabuk uçuyorlar ruhsal halindeyim bu günlerde. Biraz daha özgür bir tatil planındayız, biraz plansız biraz oluruna bırakarak ama birlikte çokça zaman geçirerek, gezerek bir tatil olacak.

Bu günlerde iki kız mutlu etti beni, iki kız duygulandırdı. İkinizi de çok seviyorum akıllı bıdığım ve canım zeytinim. Kahvemi içerken ikinize de hayatın güzelliklerini diliyorum.



Yorumlar

  1. Çok çok çok mutlu olsunlar. Siz de harika bir tatil geçirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, çok teşekkürler. Çocukların hızlı büyüdüğünü en çok bilenlerden olmalısın. Allah delikanlılarımızın da yüzlerini hep güldürsün :))

      Sil
  2. Ne güzel olaylar yaşanmış ailede, tebrik ediyorum. Mutluluklar diliyorum. Darısı benim iki yeğenimin başına diyeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah yeğenleriniz için de her şey gönüllerince gelişir.

      Sil
  3. Hoşgeldiniz hoşluklarla geldiniz ne güzel
    Zaman o kadar çabuk geçiyor ki bi bakmışsınız o sevimli bıdığın düğünündesiniz.
    Ne güzel bir tatil dileği. Sevdiklerinizle verimli ve çok zaman geçirmek.
    Mutluluğunuz bütün evreni sarsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, zaman inanılmaz hızlı akıyor. Mutluluk ve sevgi hepimiz için olsun.

      Sil
  4. Zaman çok çabuk geçiyor sanki. Bir bakıyorsun yuvadan uçuyor kuşlar. Yaz ayı geldi mi düğünler ve tatil ön plana çıkıyor genelde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömürleri boyunca mutlu olsunlar, minik kuşlarımız. Yaz ve tatil ne güzel, ben yazdan çok keyif alıyorum.

      Sil
  5. Çok çok mutlu olsunlar inşallah

    YanıtlaSil
  6. Ankara'da çok sıcak..
    Çocuklar büyüyünce eve gelen bebekler ayrı bir keyif veriyor bence de..
    Yegenlerinize mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklar bunaltıcı hale geldi, iyi dilkeleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Aileden kişilerin hayatında ki önemli değişiklikler insanın kendini de sorgulamasına neden oluyor.Bakış açısını değiştiriyor.Bir bakıyorsunuz küçük sandıklarınız büyümüş,bitmeyecek sandıklarınızın sonu gelmiş.Ailenizle mutlu tatilleriniz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gelişmeler insanın kendi yaşamını sorgulamasını sağlıyor, sürecin ne kadar hızlı ilerlediğini görünce insan yeni kararlar alıyor. Kalan zamanı iyi değerlendirme isteği beliriyor. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Tatil planı yapmak insanı dinlendiriyor şimdiden huzurlu bir tatil dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Oldukça hareketli geçmiş tatili hakettiniz o halde. Çok güzel bir tatil dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak ettiğimizi düşünüyorum, yoğun bir süreç yaşadık, dönüşte de yoğun bir dönem bizi bekliyor. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Yeğenlerinize ömür boyu saadetler dilerim... Ve çok güzel bir tatiliniz olsun dilerim...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim,.

      Sil
  11. Yeğenlerinize mutluluklar dilerim öncelikle, çok duygu dolu oluyor, İzmir bu yıl fazlaca sıcak sanırım gözümüz korksa da bizim yaz planlarıda sizin o taraflarda :) küçük çocuk hep bir özlem, görünce bende farkediyorum, oğlumun o günleri ne çabuk gelip geçmiş... tatiliniz keyifli, birlikte bol vakit geçirdiğiniz güzel anılarla dolu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygulanmamak elde değil, iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Bekleriz kahveye, sizin de tatiliniz çok güzel geçer umarım. Teşekkürler..

      Sil
  12. Sevdiklerinizle birlikte nice tatlı telaşlarınız olsun! İyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yaşam hepimize tatlı telaşlar getirsin.

      Sil
  13. Yegenlerinize mutluluklar, size de birlikte gecireceginiz her anin keyifle dolu oldugu, huzurlu ve eglenceli, harika bir tatil diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, dinlenmeye çok ihtiyacım var. Bu tatilin iyi geleceğine eminim.

      Sil
  14. Selam,
    Ne kadar güzel ve içten bir yazı idi. İki yeğeniniz de çok mutlu olsunlar.
    Size dee keyifli tatiller efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Tatil nedeniyle yoruma cevabım geciktiği için özür dilerim.

      Sil
  15. Mutlu eden yorgunluklar:) iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, herkes mutlu olsun hayatı boyunca. Çok teşekkürler..

      Sil
  16. Tebrik ediyorum yeni evlenen yeğenlerinizi :) Gözünüzün önünde doğup büyüyüp evlenmeleri...zaman çok hızlı dedirtiyor.
    Ne güzel evde minik bir bireyin oluşu, neşesi, sevimliliği, telaşı :) Çok doğru bir cümle kurmuşsunuz, bu zamanda bebeğin dokunulmasından hoşlanmaması konusunda.
    Şimdiden iyi tatiller diliyorum size ve ailenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Zaman çok hızlı ilerliyor, bir anda büyüdüler. Minik birey eve neşe getirdi, şimdiden özledik bile. Tatil de bitti maalesef, yoğun çalışma dönemine dönüş. Her güzel anın sonu da var maalesef :((

      Sil
  17. Ömür boyu mutlu olurlar inşallah. Böyle samimi bir dille yazılmış yazıları okumak gerçekten büyük keyif. Bu keyfi yaşattığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben bu güzel yorumunuz için geç de olsa çok teşekkür ederim. Malum bir süredir içe dönmüştüm.

      Sil
  18. Öncellikle evlenecek arkadaşlar mutluluklar diliyorum sizede mutlu huzurlu bol dinlenceli tatiller sevgiler saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Allah herkese mutluluklar nasip etsin. Tatilimiz gerçekten güzel geçti ve her güzellik gibi bitti, biraz dinlendik biraz yorulduk :))

      Sil
  19. Ankara'da hava çok dengesiz.Dün gün boyu yağmur yağdı :( İyi dinlenmeler size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıt geciktiği için özür dilerim. Tatili bir arada yaşayabilmek için biraz uzak kaldım buralardan, bir anlamda içe dönüştü bizimkisi. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  20. Yaşlandıkça insanlar daha duygusal oluyor herhalde. Şimdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ona yaşlandıkça demeliyim de dünyada geçirdiğimiz süre arttıkça diyelim :)) Evet biraz duygusal oluyor insan, her ne kadar kişiliğim zaten duygusal olsa da 30+ yaşıma ulaştığımdan beri biraz daha hissedilir oldu. Teşekkürler..

      Sil
  21. Tebrik ediyorum yeğenlerinizi çok mutlu olsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu insanlar geleceğimizi güzelleştirecek.

      Sil
  22. mutluluklar yeğenlerinize inşallah...

    YanıtlaSil
  23. awesome article.
    thanks for sharing

    YanıtlaSil
  24. ne güzel bir yazı olmuş bu..ben bile duygulandım"" hayat umarım tüm değişkenliklerinde ibreyi mutluluktan yana gösterir tüm hayatı boyunca "" nee güzel bir dilek bu..harika bir tatil olsun tüm güzel ailenize inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duyguyu hissettirebildiğime çok memnun oldum. Dünyayı sevgi dolu ve mutlu bireyler şekillendirecek. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, ailemle zaman geçirmek her zamanki gibi çok güzeldi.

      Sil
  25. Çok mutlu olurlar umarım. Benim kuzenim de ekim ayında evleniyor. Çook garip bir his gerçekten onu düğüne hazırlamak. Bence henüz çok küçük evlenmek için ama ikna edemedim işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Allah kuzeninizi de çok mutlu etsin. Umarım her gelen gönlüne göre gelir. Hiç büyümüyorlar ki yaşları kaç olursa olsun.

      Sil
  26. Sizi aradı gözlerim, buldum ve sanırım birkaç hafta evvel paylaştığınız bu yazınızı gördüm. Arkadaşlarımın da yazdıkları gibi ben de çok duygulandım. Yeni evlilere sonsuza dek mutluluklar ve doğan çocuklara da sağlıklı ve mutlu bir hayat dilerim.
    Sanırım tatildesiniz ve size keyifli günler diliyorum.Döndüğünüzde haberimiz olur umarım. Selamlarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil nedeniyle bir süre içe döndüm diyelim. Kendimi tam olarak aileme ayırıp onlarla paylaşmak istedim tüm anlarımı bu süreçte. Size bu duyguyu hissettirebildiysem ne mutlu bana. Herkes umarım mutlu olur, toplumu güzelleştirecek olanlar mutlu bireylerdir. Kindar bireyler , mutsuz insanlar topluma sadece nefret duygusu verirler, toplumun sağlığını bozarlar. Tatil bitti, döndüm bugün itibariyle. Selamlar, saygılar..

      Sil
  27. Mutluluklar diliyorum ne güzel düğün kalabalıklarını sevinerek atlatmak. Burada stres daha ağır bastığından hiçbir şey anlamıyoruz :) Avrupa ohal ilan ediyor İzmir Balıkesir İstanbul falan hep sıcaktan buharlaştık tümden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sıcaklar iyice etkisini artırdı. Nefes almakta zorlanıyoruz.

      Sil
  28. Umarım hep mutlu olurlar.
    İyi tatiller... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk hepimizin hayatında hep olsun, çok teşekkürler...

      Sil
  29. Yoğun ve keyifli günleri okurken bende yaşıyorum sanki, ne kadar sevgi dolu bir yazı olmuş. Huzurlu,mutlu yaşamlar dilerim bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli günler yaşamak çok güzel, keşke bunu her daim yapabilsek. Güzel dilkelerin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  30. sıcak yaz günlerinde iyi tatiller ve iyi bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  31. Yeni yazı var mı diye uğramıştım :) Sıcaklar yavaş yavaş azalıyor buralarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok yağmur var İzmir' de bugün.

      Sil
  32. Selamlar sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirm :) bu arada blogumda bir mim paylaştımda cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi takipteyim, çok teeşekkür ederim. Tabii ki cevaplarım, bir süredir yoktum. Enerji dolu dönüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar