Dumanlı Akşam

Bu aralar keyfim yok sayın okuyucu.  Ben genelde gelen yeni yılın heyecanını hissederim yılın bu son günlerinde. Bu kez gidenin ağırlığı bastı. Kötü bir yıl mıydı geride kalan, inanın bunun muhasebesini bile yapmadım henüz. Sanırım her zamanki gibiydi, umutlarla girildi. Ardından acı kayıplar oldu, yeni yaşamlar da. Her akşamın ardından bir sabah doğdu. Bazı sabahlar için de umut tazelendi geleceğe dair. Şimdi ne olacak, gelecek hafta yıllık izin kullanacağım. Ben yılın son haftasında yıllık izin kullanırım, yeni yıla girerken bir nefes düzenlemesi yaparım.  Yılın değerlendirmesini de yaparım kendi adıma, paylaşırım sizinle de. 

Bugün plansızca yazayım istedim, gülelim de üzülelim de tarzında olsun. Bu akşam evde televizyon seyretmekle,  internette gezinmek arasında gidip gelirken evi bir duman ve koku kapladığını farkettim. Koku kablo yanığı kokusu değil, tost makinesini açık mı unuttuk telaşıyla mutfağa koştum. Bir yandan elektriksel koku değil diyorum, bir yandan evdeki fişleri çekiyorum. Çelişki...Yok artık kontrolden çıktım, her ekipmanı kontrol ediyorum. Biliyor musunuz bizim kombide alarm varmış,  hem de AA, ama çalışıyor ya hiç farketmemişim. Su basıncı da düşmüş biraz. Bir ara bakarım, acil değil sanırım evde bunalıyorum sıcaktan, kombi iyi çalışıyor. Acaba faturanız şişiyor uyarısı veriyor olabilir mi, bizim çok bilmiş kombi. Terzinin kendi söküğü hikayesini de yaşıyorum böylece. Hala duman altındayız. 

Odaları geziyorum, hırsız arar gibi dumanın kök nedenini arıyorum. Yok bu odayı da dağıtmamış. Fişleri de çekiyorum. Eşim diyor ki bu kablo kokusu değil, ben de biliyorum mühendis hanım. Ama yok işte kök sebebi bulamıyorum. Kök nedeni bulana kadar ailece zehirleneceğiz. Akıl ediyorum da, doğalgaz faturası biraz daha şişsin diye tüm pencereleri açıyorum. Mert, dış kapıyı açmış, apartmanda ses var diyor. Ailece paranoya yaşıyoruz. Aklıma alttaki kasap geliyor. Yeni moda, kasaplar artık et pişiriyorlar. Bizim kasap da özenmiş de bacası yok garibimin. Bizim bacalara veriyor mis gibi mangal kokusunu. Mangal yapmasak da her akşam kokusunu yaşıyoruz buram buram. Gerçi hiç duman olmadı daha önce. Düşündüm de bu kasap bizim et masrafımızı artırdı, yıllar önce Yabancı Damat dizisi vardı, diziyi izler baklava alırdık

Neyse konuya döneyim, ben ineyim kasaba bakayım dedim, yangın falan mı çıktı anlayayım istiyorum. Bizimkiler biz burada boğuluruz, biz de çıkalım dediler. Sanki ben duman savıyorum, ben  evde olunca boğulmuyoruz. İndim kasap fazla sakin, müşteri yok,  mangal boş. Biraz sinirli davranacaktım, üzüldüm. İnmişken alışveriş mi yapsam, yazık diye düşündüm. Sonra çöp döken apartman görevlisini gördüm. Duman ve koku var, fena dedim. Kimse bir şey dedi mi, var mı bildiğin deyince sizin kattan geliyor dedi. Hayda konu bize patlayacak. Konuya yöneticiyi ortak edeyim istedim, çaldım kapısını. Adam konudan bihaber, evi gayet normal kokuyor kapıyı açınca. Duman yok mu dedim, var desin istiyorum bu arada. Soruna ortak mağdur arıyorum. Adamcağız şaşkın şekilde yok dedi. O da kasap sizin tarafın bacasına bağlamış olmasın dedi, kasap tüm apartman için olağan şüpheli, anladım. Sonra karşı daireye sor dedi, sonra dur sorma dedi. Apartmanın dedikodusunu verdi. Üzgünüm, paylaşamıyorum sayın okuyucu. Dedikoduya girer. Alt katımdaki komşuma sorayım diyorum.

Alt komşum meslektaşımız, kapıyı açıyor biraz yorgun halde. Abi diyorum, yaşı benden az büyük. Büyük insanı seviyorum, hep ben abi olacak değilim ya, abi demek keyifli oluyor, insan yaşını küçük hissediyor. Bizim evde koku var dedim, güldü bizde de var dedi. Duman var dedim, bizde de var dedi. Keyiflendim, bir mağdur daha var işte. Tüm fişleri çektim, ama kablo yanığı değil dedim. Biliyorum ben çekmedim, kablo yanığı değil dedi. Arkadaş bu elektronik mühendisleri de ne ukalalar. Değil, kablo yanığı değil. Biliyorum ben de...Adam gülüyor. Abi kasap olmasın dedim, bizim bacaya mı verdi dumanını acaba. Kasap değil dedi, utanma hali ile ben tavuğu yaktım dedi, sonra bu tavuk bu akşam benim..... diyerek küfür etti yavaşça. Tavuk adamı bitirmiş, abi perişan. Defalarca gülerek özür diledi. Neyse boğulmadık da zehirlenmedik de bu akşam. Aklıma üniversite yıllarında aldığım mikrodalga dersimin sınavı geldi nedense, sınav kağıdına mikrodalgada tavuğu yakarsanız iyi bir restoran adresi bilmelisiniz yazmıştım. Abi internetten yemek siparişi ver dedim eve çıkarken.

Bir de geçmişten komşum olan, eski futbolcu abimin öldüğünü öğrendim. Benden sadece beş yaş büyüktü, küçükken onu antrenmanda izlerken çok özenirdim, hatırladım. Işıklar içinde uyusun.

Fişleri takarken, kahve suyu koymayı atlamadım tabii ki. Biraz gülüyor, biraz da geçmiş anılarımı düşünüyorum kahvemi içerken.





Yorumlar

  1. Bu yeni binalarda cidden de kokunun kaynağını bulabilmek mesele! Yanda balık pişiyor ama orada koku yok; tüm koku bizde! Bu neden böyle oluyor acaba inşaat mühendisleri? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın. İzmir' de pazar günleri bir çok ailenin balık pişirme adeti var. Sen pişirmesen de evde o koku. İnşaat mühendisleri hadi bakalım cevap hakkı sizde.

      Sil
    2. dün bizim evde de gece gece lahana sarması kokuyordu :) apartman grubundan yazdım kim pişiriyorsa bize de yollasın diye :))

      Sil
    3. Yolladılar mı, çok lezzetli olur. Ne olacak bu kokular..:)) Teşekkürler..

      Sil
  2. O koku peşinde koşmak cidden çıldırtıcı bir şey :) Neyse o arada kombi alarmı filan işe yarar şeyler öğrenilmiş.

    Yılın son haftası izin fikri çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam vakti heyecan oldu, güldük sonra.. Evet süper, oğlumun okulu tatil oluyor. Her yılın son haftası baba oğul takılırız.

      Sil
  3. Kombi'nin çalışma şeklinden muzdarip birisi olarak, sizin kombinize hayran kaldım, "Faturaların şiştiğini" haber veriyorsa eğer. Bizimkisi ise şakacı :) Duş alırken arada buz gibi su gönderiyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke verse de, gelen faturalar yeteri kadar bilgilendiriyorlar. O şakalar biraz teknolojik sanırım, banyo suyunda oluyor aksilikler.

      Sil
  4. Neyse ki duman kokusunun sahibini bulmuşsunuz.:) Yan daire de ne pişiyorsa kokusu bizim evde :) dolayısıyla biz de ne pişiyorsa onun kokusu da yan dairededir :) Aspiratörler kendi evimizdeki kokuyu çekerken yan, alt, üst dairelere veriyor sanırım :)
    Futbolcu abinize Allah rahmet eylesin. Ben de bugün 2 cenaze haberi aldım. İnsan belli süre kendine gelemiyor.
    Emeklerinize sağlık, güzel bir yazıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeyse bir gün pilav yapıp biz de yemeye geldik diyeceğiz :)) Ruhu şad olsun, teşekkürler.

      Sil
  5. Kombi olayına çok güldüm 😊 gerçi bizim evde sobalı ama maşallah fiyatlar da yarış yapıyorlar 😊 adam artik tavuk pişirmez 😊neyse ki kötü bir durum olmamış geçmiş olsun sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapsın adam çocuklarıyla bekar hayatı yaşıyor, yapmayıp ne yapacak. Aksilik işte. Teşekkürler..

      Sil
  6. Valla benim de keyfim hiç yoktu, güldüm sayenizde birazcık :) Neyse ben de kahve suyu koyayım bariiii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvesiz olmaz, eksik kalır akşam. Güldürdüysem bir nebze ne mutlu bana.

      Sil
  7. Öncelikle yangın gibi kötü bir şey değilmiş neyseki çok geçmiş olsun, kombinizin de iyi bir fonksiyonu varmış ne güzel, yeni yıl havasına ve hepimize gerek olan heyecana bir an evvel kavuşmanızı diliyorum, kaybınız için başınız sağ olsun, izin günleriniz keyifli geçsin, yazı çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Allah korusun yangın felaketinden. Depremi yıllardır atamadık üzerimizden zaten. Işıklar içinde uyusun, teşekkürler..Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  8. ay kıyamam çok geçmiş olsun en korktuğum şey yangın apartmanlarda ...Allah korusun hepimizi...bizim apartmanda da zaman zaman birinin pişirdiği yemek bizim evde pişmiş gibi kokuyor deli oluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla biz de korktuk bir miktar. Biz de çıldırıyoruz, evi temizlemişiz mis gibi kokuyor. Misafir gelecek diyelim, biri balık yapıyor. Gitti emekler..

      Sil
  9. Ya bu mesleksel bi deforme sanırım ;)) Yanık kokusu duyulduğu anda prizlere saldırmak... ;)) Bizde de bir ufo var ve ben her 15 dakikada kablo ısınmış yine psikopatlığını yaşıyor ve yaşatıyorum bizimkilere ;)) Neyse ki bi kaza bela olmadan atlatılmış macera, geçmiş olsun ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında işin geçerği elektrikten en çok onu bilenler korkuyor sanırım. Diğeri biraz daha bilinçsiz cehalet. Ben nerdeyse ampul bile değiştirirken sigortayı indiririm, ki 30 yıldır bu mesleğin içindeyim. Gerçi ampulu, prizi genelde Burcu değiştirir bizim evde :))

      Sil
  10. Geçmiş olsun. Koku insanı telaşlandırıyor. Neyse ki önemli bir şey değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür önemli değildi, gülerek anlatıyoruz. Teşekkürler..

      Sil
  11. Komsuya pizza gonderseydin aç kalmasin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla düşünemedik bunu Sevim, bazen biraz daha ince düşünmek gerekiyor. Altta şüpheli kasap var, orada halletmiştir akşam yemeğini :))

      Sil
  12. Okudukça merakım arttı nereden bu koku diye, alt komşunun tavuğu çıkınca çok güldüm :))
    Geçmiş olsun, tehlike yokmuş neyse ki.

    Futbolcu abinize de Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de epey güldük, komşu da epey güldü biraz mahçup tabii. Allah razı olsun, nurlar içinde yatsın.

      Sil
  13. 2018 benim için kayıplarla dolu bir yıldı. Umarım 2019 yılında güzel şeyler olur. Ya o apartmandaki kokulara bir çözü gelmesi lazım. Bende ayar oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2019 kayıplarımızı telafi edeceğimiz bir yıl olsun diyelim. Müstakil evlere çok özeniyorum.

      Sil
  14. Her ihtimala karsı yanık kokusunun kaynağını her zaman araştırmak gerek apartmanda yangın cıkabilir kacak nedeniyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, farkındalık ile yaklaşılmalı.

      Sil
  15. Bu ara yazilar azaldi farkindayim. Bir iki kere ugradim bloga kacirdim mi diye 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıl sonu iş hayatının yoğunluğu, 2019 yılı daha dolu olacak eminim.Yok gitmedim, burdayım :))

      Sil
  16. Sonunda bulmuşsunuz ya kokunun sebebini, valla ben burda ohhh dedim, bulundu diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de önce derin nefes aldık, sonra rahatladık. Ardından epey güldük.

      Sil
  17. Yanan tavuk olsun, ev olmasın da :))) Bizim evde olsa ben çoktan kirişi kırıp itfaiyeye haber vermiştim :) Anlamam zira kablo kokusu mu et kokusu mu. Öyle duvar gibi bir burun hassasiyetim var :)))

    Yeni yıl ruhuna henüz bürünemedim bende... Ama bu hafta kart hazırlamaya başlayacağım... Ha Adrestta adresini verirsen maaile size de gönderirirm. Belki iyi gelir ;) Adresi nereye vereceğin konusu ise mail atabilirsin ;)

    sebnematalan@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, komşuya üzüldüm ama yangın düşüncesi bile korkunç. Bizimkisi mesleki farkındalık, gelişti burnumuz kabloya karşı. Ben yeni yıl tatiline girdim bile. Şu anda keyifle kahve içiyorum Karşıyaka' da. Blogdan bir kaç gün uzak kaldım. Yorumları okuyorum. Kart için ne mutlu olurum hem de. Özlemişim...

      Sil
  18. Valla merakla okudum sonuna kadar. :)Neyse ki tavuk yanmış önemli bir şey değilmiş. :) Bu arada yılın son haftasında izin yapmak çok iyi fikir. Şimdiden size güzel bir yıl diliyorum. O yeni yıl havası bu sene bende de yok. Yaşanan o kadar çok şey var ki hayatta, insan bazen heyecanını yitiriyor. Biraz daha yılbaşı yaklaşsın, düzeleceğini düşüyorum. Teşekkürler bu güzel paylaşımınız için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür, gerçi komşum üzülmiş biraz. İzne çıktım bile, bir gün plandan erken oldu, keyifli..Ben de aynı dileklerimi size iletiyorum. Umut hep var yeni gelene dair. Teşekkürler..

      Sil
  19. tavuğa mı yazık olmuş yoksa komşunuza mı bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisine de , ama en çok adamcağıza yazık olmuş. Perişandı :)))

      Sil
  20. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ederim tabii, bu aralar yoğundum biraz kopukluklar yaşadım. Çok teşekkürler..

      Sil
  21. önemli bir şey yokmuş iyi ki :)
    merakla okudum, güzel geceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür önemli bir olumsuzluk doğurmadı. Keyifli günler..

      Sil
  22. Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim . 2018 bizim evde de büyük kayıba neden oldu. Kolumuzu kanadımızı kırdı. Artık sessizce çekip gitsin . Muhasebesini de yapmayacağım .
    Eee komşunun tavuğu komşuya kaz görünememiş de dumanla vermiş mesajını.
    Kimbilir hacı da çarşıya gitmiştir. Aklım da o dedikoduda kaldı bu arada 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülelim, hep gülelim inşallah. Gülmek en güzel eylem yaşama dair. Çok geçmiş olsun, aman diyeyim. Böyle durumlarda mala gelsin cana gelmesin denir de insan çok üzülüyor. Valla dedikodu da üzücü. İş hayatının yoğunluğundan apartmandan da kopmuşuz. İnşallah tekrar düşünürler ve doğru karar verirler. Belki de verdikleri karar doğrudur. Biz çok içli dışlı olamıyoruz komşularla, bilemedim belki de daha iyisi bu.

      Sil
  23. Yanık kokusu geldiği anda burnuma, prizlere koşmak ilk yaptığım şey. Komşuda pişer,kokusu ile uğraşmak bize düşer... Keyifle okudum, gülümsedim. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de en doğru davranış biçimi bu diyebilirim. Yangınların en önemli sebeplerinden biridir elektrik kontağı. Siz siz olun yine de kontrolünüz dışında prizde şarj aleti, kettle, gece lambası bırakmayın. Teşekkürler..

      Sil
  24. 2018 yılının o kasveti beni de sıkıştırıyor bu aralar, insan hem düşünmek istiyor hem de bir an evvel unutmak.. Her yılın başında güzel şeyler diliyoruz da bir şekilde olmuyor, olamıyor. Acaba yenisi de mi öyle olacak iç sesleriyle gidiyoruz bakalım.
    Çok sevdim bu yazıyı vallahi, samimiyet kokan anlatımların yeri pek ayrı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelen umutlarla gelir. Her başlangıç umutların tazelenmesidir. Yok öyle pes etmek, yaşamak gerekir, yaşamak görevdir yangın yerinde. Blogların samimiyetini seviyorum. Teşekkürler..

      Sil
  25. O yemek yanığı kokusu fenadır:) Bir keresinde kardeşimin karşı komşusu aynı şekilde yakmıştı, ondan biliyorum. Geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre de dağılmaz o koku. Aman yılbaşı gecesi yanmasın yemeklerimiz. Keyifle yeşertelim umutlarımızı. Teşekkürler..

      Sil
  26. Yazınızı keyifle okudum. Valla bizim de öyle üst katta ne pişse koku bizde. Ne pisiriyorlar artık biliyoruz. Bizimki yemek kokular da onlara gidiyordur herhalde. Bizim apartmanın içinde de kokular duyuluyor. Kim ne pişirdiyse koklaya koklaya yukarı çıkabilirsin. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de o kokular can çektiriyor, eve gidiyor aynısını yapıyorsun :)) Kilo aldıran apartmanlar. Özellikle hamur işleri nefis kokuyor. Teşekkürler..

      Sil
  27. Sebebi belli olmayan yanık kokusu geldiği zaman direk sigortayı indiririm açıkçası. Sebebi bulana kadar zarar büyüyebilir ihtimalini gözönüne alarak. Tabi işin profesörü sizsiniz acaba iyi mi yapıyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru bir yöntem. Her zaman akılcı davranmakta ve güvenlik önlemlerini almakta yarar var. İhmalkarlığın bedeli çok ağır olabiliyor.

      Sil
  28. Çok gizemli araştırmalı bir gün olmuş :)) Keyifle okudum.
    Başınız sağolsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu keyifliydi, güzel yorumlarınızı okumak da çok başka bir keyif. Teşekkürler..

      Sil
  29. Kazasız belasız günler , geçenlerde arkadaşta idim onun da evinde balık kızartma kokusu vardı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık , İzmir' de pazar günlerinin vazgeçilmez kokusudur. Teşekkürler..

      Sil
  30. Gecmisler olsun aman yangın korkutuyor.! Ayrıca basınız sagolsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence korkutmalı da, büyük bir felaket. Allah korusun. Nurlar içinde yatsın, teşekkürler..

      Sil
  31. Apartman hayatındaki o kokular, dumanlar... bir de zırt pırt çalan alarm sesleri, çekilmez.

    Neyse ki sebep bulunmuş:)

    Ölüm haberi...tanıdığın birininse başka türlü düşüncelere dalıyor insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde müstakil evlerin , mahallelerin samimiyeti, güzelliği. Yemekler bile paylaşılırdı o günlerde. Allah rahmet eylesin. Teşekkürler..

      Sil
  32. güzel bir anı oldu sizin için..✔ ayrıca başınız sağolsun..sevdiklerimiz bir bir yitip gidyo maalsef..yeni yılınız güzel geçmesi dileği ile..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu olumsuz bitmeyince güzel anı olarak kalıyor geçmişimize dair. Hayat devam ediyor, gidenler gelenler. Umarım yeni yıl güzelliklerle başlar, umutları yeşertir. Teşekkürler..

      Sil
  33. sizi zevkle takip ediyorum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederim, yazılarımı takip etmeniz beni çok mutlu ediyor.

      Sil
  34. Ne güzel anlatmışsınız .. Geçmiş olsun . 2018 zor bir yıl olmuş birçoğumuz içim galiba 2019 güzel olur umarım şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim daha güzel bir yıl olacaktır, umut geleceğe dair.

      Sil
  35. Şüphe her zaman iyi olmamak ile beraber bir hastalıktır. Çevremizde anahtarını kontrol, telefonunu kontrol edenleri fark etmiştirsin. Bu şüphe olayı basit gibi gözükse bile büyük bir sorun doğurabilir... Kendimden iyi biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, gerçi biz aile olarak sanırım o boyutta değiliz daha. En azından başımızdan geçen benzer başka bir olay yok. Teşekkürler..

      Sil
  36. Kokunun kaynağını bulmak çok da kolay olmamış yani :)) Yeni senede sağlık,mutluluk ve bol kısmetler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olsa da sonu güzel bitti ya, güldürdü bizi. Ben de aynı güzel dileklerinizi sizin için diliyorum. Sağlıklı ve mutlu bir yıl gelsin.

      Sil
  37. Ne macera ama aslında dikkatli olmak lazım böyle konularda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dikkatli olmakta yarar var. Teşekkürler...

      Sil
  38. Allahtan kokunun kaynağı ortaya çıkmış, bende çok merak etmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür, hiç kimseye ve kimsenin malına zarar gelmedi, tavuğu saymazsak tabii :)) Teşekkürler..

      Sil
  39. öncelikle başınız sağ olsun, onun dışında çok keyifli bir yazı olmuş elinize sağlık:) yılın son haftası izne çıkmak da çok güzel fikirmiş, ileride meslek hayatımda ben de deneyeyim:) güzel bir yıl olsun herkes için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle güzel yıl sonu izni, yılı dinlenerek uğurluyorum. Umarım herkes için güzel bir yıl geliyordur.

      Sil
  40. Teşekkürler, yaptım mimi. Okursan yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  41. Ya ben bu yazıyı okumuştum tabi sizin sayfanız da ama yorum yapmayı atlamışım :) kusura bakmayın tavukçu komşu vardı sanırım kaza bela olmamış şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür olmadı, olan tavuğa olmuş. Gerçi her ne sonuç olsa da tavuk için değişen durum yok. Komşu yiyemedi :)) Yorum için çok teşekkürler..

      Sil
  42. İlginç bir anı deneyim olmuş.Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel anılar arasında yerini aldı. Teşekkürler..

      Sil
  43. Dilerim, yeni gelen yıl sizin için daha iyi olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz için çok güzel bir yıl bizi bekliyordur.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar