MİM-Yaz Abur Cuburu #2018

Sevgili blog arkadaşlarımdan Öneri Makinesi tarafından hazırlanan bu güzel mim çalışmasında, sevgili SevKoz beni mimlemiş. Umarım paylaştıklarımla bir nebze olsun müzik dolu keyifli anlar yaşarsınız. O zaman çok bekletmeden başlayalım.

Yazın çıkan çok sevdiğim şarkıcıdan/gruptan bir şarkı

Bir Cem Karaca hayranı olarak, çıkar çıkmaz Cem Karaca anısına değerli şarkıcı ve sanatçılarımızın, üstadın şarkılarını seslendirdiği "Merhaba Gençler 2018" albümünü alıp büyük keyifle dinledim. Bu şarkıyı üstadın anısına, bu albümden seçerek başlıyorum. Böyle bir yazıya Cem Karaca şarkısıyla başlamak ayrıca mutlu ediyor beni. Can Bonomo "Namus Belası" ilk seçimim.







Bu yaz en yeni keşfin

Retrobüs diyorum . Albüm çıkartmayı şimdilik düşünmüyorlar, eski şarkıları çalıyorlar. Mottoları "Kopyalar asıllarını yaşatır". Üstadları bizlere yaşatıyorlar dinlerken. Dinlemek inanılmaz keyifli, muhakkak dinleyin.



,


Bu yaz sürekli dinlediğin şarkı

Çok eski bir Girit Türküsü  olmasına rağmen bu yaz da en çok dinlediğim şarkı oldu. Hikayesi de oldukça hüzünlü olan bu türküyü en çok Natassa Mpofiliou' dan dinlemeyi severim. Türkçe- Giritçe olarak Özgür Çevik tarafından söylendi daha önce. Bana en çok keyif veren versiyonu paylaşıyorum.







Bu yaz en çok duyduğun şarkı/albüm

Onu duymak her zaman büyük keyif veriyor. Yaşamının önemli kısmını İzmir' de geçirdiği için İzmir' lilerin kalbinde, son yıllarda ne kadar kırılsak da, yeri bir başka olan minik serçe Sezen Aksu diyorum. Bu yaz en çok onun şarkısını duydum çevremde.




Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğim şarkı

Vazgeçemediğim bir çok şarkı içinden seçmek biraz zor oldu, bir anlamda dünya kupası yaptım geçmiş şarkılar içinde ve Madonna' da karar kıldım. Emin olun çok yakın şarkılar vardı, her biri birbirinden güzel.





Bence bu yazın en favori hiti

Müzikle ilgili bir yazı yazıyorsam eğer, gönlümün zirvesindeki üstadlardan Barış Manço en favori olur her zaman. Onun anısını yaşatan Emre Altuğ ve Doğukan Manço' nun emeğine sağlık diyorum paylaşırken.




Bu yazımı anlatan şarkı

Geldik mi yazının sonuna. Ben iflah olmaz bir The Beatles hayranıyım. Son noktayı koyacaksa Beatles dünde kalan her güzel anım için Yesterday desin.,




Bazı şarkılar ile yazın biraz dışına çıksam da ben bu mimde çok eğlendim, çok keyif aldım. Umarım siz de dinlerken keyif alırsınız.

Bir çok arkadaşımın zaten yaptığı bu mimde yapmadılarsa Milenka ve İnciden Notlar arkadaşlarımı mimlemek istiyorum. 

Yorumlar

  1. Retrobüsü sayenizde keşfetmiş oldum şu an ve çok hoşuma gitti :)) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, ben de ilk İzmir' de bir açıkhava konserinde dinledim ve tarzları çok hoşuma gitti. Teşekkürler...

      Sil
  2. Beğenmenize çok sevindim, ben de ilk İzmir' de bir açıkhava konserinde dinledim ve tarzları çok hoşuma gitti. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. yesterday benimde en sevdiğim şarkı.çok keyifli bir mimmiş :) ayrıca geçen gün blogu bir açtım sayenizde hiç almadığım kadar mesaj almışım da birikmiş bile :) ilginizden ve desteğinizden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Fotohastasiempe'ye verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum. Mimde güzel şarkılara yer vermişsiniz, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar