MİM-BLOG MUHASEBESİ

-Hesaplaşma vakti?
Bu güzel mim için beni seçen  MELONIKA' NIN DÜNYASI blogunun sahibi sevgili arkadaşım 
Melissa' ya teşekkür ederek soruları cevaplamaya başlıyorum.  Haydi hesaplaşıyoruz!

-Blog alemine nasıl girdim?
Eşim GÜNDEN ARTA KALANLAR blogunun sahibiydi, ben de ailem için bir facebook grubu açmış ve bu grupta seyahat notlarımı paylaşıyordum. Eşim bir gün bana sana  da blog açalım dedi. Böylece başlangıçta çok da yoğun sayılamayacak bir şekilde benim blog yaşamım başladı. 

-Hangi blog bana ilham oldu ?
İlk olarak eşimin blogu başlangıcımı sağladı, gelişen süreçte Ali Lidar, Melonika' nın Dünyası okumaktan özellikle keyif aldığım bloglar oldu.

-Bloga yazdığım ilk yazım ile son yazım arasında fark var mı?
 Aslında genelde yazılarımda duygusallık öne çıkıyor. Elbette teknik olarak farklılıklar olsa da, sürekli gelişim var sonuçta, içerik olarak ilk yazılarımdan çok uzaklaşmadığımı düşünüyorum.

-Yakın çevremdeki insanlar blogumu biliyor mu?
Blog sayfama ait Facebook sayfam, instagram ve twitter hesaplarım var. Ayrıca içeriklerimi aile grubumda, facebook arkadaşlarımla ve işyeri arkadaşlarımla paylaşıyorum. Beni kırmamak ana düşünceleri oluyor mu bilmiyorum ama genelde olumlu geri bildirimler alıyorum. Ayrıca son iki yazım benim için duygusallığın daha da tavan yaptığı, hayatımın önemli bir parçası olan futbol kulübünün şampiyonluğuna dair olduğu için taraftar gruplarında da paylaştım ve ilgi çekti.

-Blog yazmak bana neler kattı? 
Yeni ve kalıcı olacağını düşündüğüm dostlarla tanışmamı sağladı, İçimdeki yazma sevgimi kelimelere dökmemi sağladı, ayrıca çok stresli olduğum günlerde beni rahatlattı.

-Kaç yazı ve sayfa görüntülenmem var?
Blog sayfam 1 yıldan fazla açık olsa da başlangıçta kendime özel bir defterdi sanki. Bunaldıkça yazıyordum. Son 3 aydır biraz daha dışa açıldım. Sanırım duygusal içerikler olduğu için ve her gün yazamadığım için takipçi sayım yeteri kadar artmıyor, şu an için 31 içeriğim ve 7700 görüntülenmem var.

-Blog muhasebesini öğrenmek istediğim mahalle komşularım?
- Eda Demir
- Atakan Aksungur
- Recep Hilmi Tufan

Yorumlar

Popüler Yayınlar